czwartek, 5 listopada 2015

Little Resume - October





To był bardzo szybki październik. Szybki i zapracowany, przez co miałam nieco mniej sił na czytanie. Były też Targi Książki w Krakowie, dzięki którym zdobyłam całkiem sporo ciekawych pozycji. Moje książkowe skarby powinny pojawić się w następnym poście.



CO CZYTAŁAM? 


"Drugą Szansę" Katarzyny Bereniki Miszczuk wypożyczyłam w bibliotece. Uwielbiam styl i oryginalne pomysły pani Katarzyny, jednak to była zdecydowanie najsłabsza z jej książek, które dane mi było czytać. Trylogię Delirium Lauren Oliver dziwnym zrządzeniem losu udało mi się dorwać za jednym zamachem również w bibliotece. "Delirium" było ciekawym wstępem i mogłoby stanowić osobną historię miłosną. "Pandemonium"... cóż, zdenerwowało mnie. A konkretnie zdenerwowała mnie główna bohaterka, jak i sama autorka, ponieważ wplotła do fabuły rzeczy, które w moim odczuciu są zwyczajnie niefajne (jak chociażby wyznawanie miłości chłopakowi, którego zna się kilka dni, po tym, jak pół roku wcześniej umarła miłość twojego życia). Przez to lektura trochę przeciągnęła mi się w czasie, bo zwyczajnie nie miałam na nią ochoty i ostatnie strony czytałam już w listopadzie. A "Łowca snów" Stephena Kinga był po prostu genialny!



KSIĄŻKI W LICZBACH

4 książki = 1674 strony = 54 strony dziennie



BLOGOWE ŻYCIE

Pierwszy Midnight Watching (American Horror Story)
Październikowy Epikbox




Nie powiem, żebym szczególnie poszalała w tym miesiącu. Ale praca w systemie 12-godzinnym jednak robi swoje. Często mam ochotę położyć się i przespać resztę życia. Nie zrobię tego jednak, ponieważ przez sen nie można czytać, a tyle wspaniałości jeszcze przede mną.



Udanego listopada!

xoxo 
LittleAngel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz