piątek, 24 kwietnia 2015

Moje e-booki 1#


Cześć, Misiaczki!
Dzisiaj pokażę Wam coś, co każdy mól książkowy kocha i na widok czego od razu uśmiecha mu się buźka. Nowe książki!
Ostatnio nie mam za bardzo możliwości zdobywania książek papierowych (oszczędzanie... a Moja Biblioteka daleko stąd...), zaprzyjaźniłam się więc z moją Xperią i wspólnie czytamy sobie e-booki. Kiedyś trudno było mi się do nich przekonać, bo mogłam je czytać wyłącznie na komputerze. Teraz, kiedy mogę to robić przy pomocy telefonu, jest mi o wiele, wiele wygodniej. Dodatkowo mogę w każdej dowolej chwili wyjąć sprzęt z kieszeni i czytać to, na co w danej chwili mam ochotę. Uzależniłam się już od takiej formy czytania i tym sposobem przybyło mi tyle nowych e-booków, że nie mam pojęcia, kiedy dam radę je przeczytać. Bo przecież wciąż wychodzą nowe, świetne książki...
W tym poście chciałabym Wam pokazać, które e-booki zostały wybrane do przeczytania w najbliższym czasie. Podczas tworzenia go musiałam je wszystkie przejrzeć i uporządkować, a tym samym czytelniczy chaos, który miałam w głowie od ostatniego czasu, też się w pewnym stopniu zmniejszył.

Nie ględząc dłużej... Oto moi wybrańcy!

















To by było na tyle, jeśli chodzi o moje najbliższe czytelnicze plany. Znając życie, pewnie w międzyczasie pojawi się jeszcze jakaś nowość, którą będę chciała przeczytać od razu i najlepiej na jednym wdechu, i cały ten mój mały planik sobie runie. Na razie zamierzam twardo trzymać się ustalonych zasad :D



A co Wy chcielibyście przeczytać w najbliższym czasie? 
Co fajnego czytacie teraz?
Które z powyższych książek są też na Waszej liście "To Read"?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz