czwartek, 3 grudnia 2015

Little Resume - November + Secret Last Books



Oficjalnie mamy już grudzień. Nie ma jeszcze śniegu, ale można już śmiało kupować świąteczne ozdoby i słuchać świątecznych piosenek bez ryzyka, że inni będą patrzeć na nas jak na wariatów. Nadszedł też czas, aby zrobić czytelnicze podsumowanie zeszłego miesiąca, który dla mnie - niestety - okazał się równie zapracowany, co poprzedni.



CO CZYTAŁAM?



Na moim czytelniczym koncie wylądowały po raz kolejny 4 książki. "Stigmata" Beatrix Gurian okazała się dość niespodziewaną i zaskakującą lekturą. Słynna "Dziewczyna z pociągu" - mój pierwszy targowy zakup - chociaż ciekawa i wciągająca, nie była tym, czym według zapowiedzi miała być. "W sieci umysłów" Jamesa Dashnera było drugą książką tego autora, którą czytałam i chociaż pomysł miał świetny, to wykonanie znów nie przypadło mi do gustu. Ja i styl tego autora z jakiegoś powodu się nie lubimy. "Dziewczyny z Hex Hall" to z kolei bardzo lekka, ciekawa młodzieżówka, którą poleciła mi koleżanka.



KSIĄŻKI W LICZBACH:

4 książki = 1420 stron = 47 stron dziennie



BLOGOWE ŻYCIE

♥  Podsumowanie października
Wszystkie byłyśmy w więzieniu - Targi Książki Kraków 2015
Mój stosik życia
2 recenzje: Stephen King - Lśnienie oraz Paula Hawkins - Dziewczyna z pociągu




https://www.facebook.com/events/1636992843225680/

Secret Last Books jest akcją-wyzwaniem, która wystartowała 1 grudnia i potrwa przez cały ten piękny miesiąc (jej druga część - Secret First Books - wystartuje w styczniu i wtedy też napiszę o niej kilka słów). Jak głosi tytuł, akcja ta polega na czytaniu ostatnich książek czyli po prostu kończeniu serii, które kiedyś tam zaczęliśmy, ale nie możemy się zmobilizować do dokończenia ich. Autorką wyzwania jest Martha Oakiss z secret-books (a jeśli klikniecie w logo powyżej, zostaniecie przeniesieni do strony wyzwania na Facebook'u).


Książki, które zamierzam przeczytać w ramach akcji:

• Rachel Hawkins "Dziewczyny z Hex Hall. Diable szkło" oraz "Spell Bound" (Seria "Hex Hall")
• Lauren Oliver "Requiem" (Seria "Delirium")
• Dmitry Glukhovsky "Metro 2035" (Uniwersum Metro)
• Michelle Hodkin "Mara Dyer. Przemiana" oraz "Mara Dyer. Zemsta" (Seria "Mara Dyer")
• Cassandra Clare "The Clockwork Princess" (Seria: "Diabelskie Maszyny")


Lista może i skromna, ale jeśli uda mi się przeczytać wszystkie zamierzone książki, na pewno dorzucę jeszcze kilka pozycji.




Have a nice December, everyone!

xoxo
LittleAngel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz