środa, 9 września 2015

7# Udane polowanie czyli mały stosik





OD DOŁU:

Charlotte Brontë - Jane Eyre. Autobiografia - Z biblioteki. Od dawna chciałam przeczytać coś z dorobku słynnych sióstr, jednak jakoś nigdy nie było okazji. Teraz nie ma zmiłuj, zabieram się za tę książkę zaraz, jak tylko skończę tę czytaną obecnie

Lauren Oliver - Delirium, Pandemonium, Requiem - Z biblioteki. Aż dziw, że wszystkie trzy stały sobie grzecznie na półce. Zupełnie, jakby na mnie czekały. Taka okazja rzadko się zdaża, więc natychmiast wylądowały w moim koszyku

Marissa Meyer - Saga Księżycowa. Cinder - Prezent ode mnie dla mnie z okazji obronienia licencjatu

Marissa Meyer - Saga Księżycowa. Scarlet - Jak wyżej

Katarzyna Berenika Miszczuk - Druga szansa - Z biblioteki. Uwielbiam panią Miszczuk i chociaż akurat ta jej książka nie jest specjalnie zachwalana, i tak nie mogę doczekać się lektury

Salla Simukka - Białe jak śnieg - Zakup bardzo spontaniczny na promocji w Świecie Książki. Druga część przygód Lumikki Andersson (recenzja części pierwszej -> TUTAJ)

Ally Condie - Dobrani - Kolejny prezent z okazji obronienia licencjatu, zakupiona na promocji za około 6.50 zł. Pierwsza część trylogii, której kolejne części nie zostały przetłumaczone na język polski, a szkoda [PRZECZYTANA]




Eve Edwards - Alchemia miłości - wygrana w konkursie u Amelii :) Bardzo przyjemna powieść, którą skończyłam czytać wczoraj




A Wy które z tych książek przygarnęlibyście najchętniej? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz