środa, 2 września 2015

Podsumowanie lata 2015 + Liebster Blog Award 2#




Hi, everyone!

Dawno już nie robiłam żadnego podsumowania, a podsumowania to czasem fajna rzecz. Kończy się lato (no dobra, potrwa jeszcze prawie cały wrzesień, ale teoretycznie się kończy. Chociaż chyba ktoś zapomniał poinformować o tym pogodę...), niektórym kończą się wakacje, innym urlopy... Trochę to smutne, ale koniec wakacji oznacza mniej czasu do Bożego Narodzenia, co z kolei (oprócz magii świąt, śniegu, nart i skoków narciarskich) oznacza również, że wreszcie zrobi się chłodniej!

Przejdźmy do podsumowania.


CZERWIEC

Manel Loureiro - Apokalipsa Z. Mroczne dni
Manel Loureiro - Apokalipsa Z. Gniew sprawiedliwych
Bram Stoker - Dracula [RECENZJA]
Kristen Simmons - Paragraf 5
A.J. Betts - Zac&Mia



LIPIEC 

Stephen King - Lśnienie
Sara Shepard - Pretty Little Liars. Kłamczuchy
Sara Shepard - Pretty Little Liars. Bez skazy
Jennifer Donnely - Wielki Błękit
Jennifer Bosworth - Dziewczyna, którą kochały pioruny
Ally Condie - Dobrani
Cassandra Clare - Mechaniczny anioł
Lisi Harrison - Najlepsze przyjaciółki na zawsze



SIERPIEŃ

Elizabeth Massie, Michael Hirst - Dynastia Tudorów. Królowa traci głowę
Andrew Pyper - Demonolog
Lisi Harrison - Charmed and Dangerous
Cassandra Clare - Mechaniczny książę
Oliver Bowden - Assassin's Creed. Renesans
Rainbow Rowell - Fangirl
Kass Morgan - Misja 100
Zoe Sugg - Girl Online


Razem: 21 książek




Na blogu przez ten czas było dość cicho - ukazało się 5 recenzji (Następczyni, Apokalipsa Z. Początek końca, Czerwona Królowa, Dracula, Uczta dla Wron. Sieć spisków), Marry, Kiss, Cliff Book TAG oraz Harry Potter Characters Book TAG. Mam jednak ciche postanowienie pojawiać się tutaj częściej. W planach jest już kilka postów, w tym coś, czego jeszcze nie pisałam. Hope you will like it.






Do Liebster Blog Award nominowała mnie tym razem noelle_ (której bloga w sumie nie znam, ale cześć ^^) i chociaż zwykle już nie odpowiadam na nominacje do tego akurat tagu, tym razem postanowiłam inaczej, gdyż pytania są bardzo ciekawe :)


1. ILE KSIĄŻEK LICZY TWOJA DOMOWA BIBLIOTECZKA I JAKIEGO AUTORA POZYCJI MASZ NAJWIĘCEJ?

Według lubimyczytać mam 109 książek, w rzeczywistości jest ich jednak więcej. Na mojej półce dominują książki Margit Sandemo.



2.JAKICH TRZECH AUTORÓW NAJBARDZIEJ LUBISZ?

Mam wielu ulubionych, dlatego wybiorę tak na chybił trafił. Maja Lidia Kossakowska, Andrzej Sapkowski, J.R.R. Tolkien.



3. JAK SIĘ CZUJESZ, KIEDY KOŃCZYSZ WIELOTOMOWĄ SERIĘ?

To zależy od serii. Jeśli bardzo mi się podobała - jest mi smutno, że to już koniec. Jeśli podobała mi się mniej - cieszę się, że mogę zacząć coś nowego.


4.JAKĄ KSIĄŻKĘ WSPOMINASZ NAJLEPIEJ?

Mam kilka takich książek, z którymi wiążą się miłe wspomnienia. Nie jestem w stanie wybrać tylko jednej.


5.OD JAKIEJ KSIĄŻKI ZACZĘŁA SIĘ TWOJA PRZYGODA Z CZYTANIEM?

Nie pamiętam. Można powiedzieć, że kocham książki od urodzenia. Najpierw czytała mi mama, a kiedy nauczyłam się to robić sama, nie wahałam się pochłaniać wszystkiego, co wpadło mi w ręce.


6. Z JAKIM BOHATEREM SIĘ UTOŻSAMIASZ I DLACZEGO?

Z Geraltem z Rivii xD Oczywiście żartuję. Nie ma takiej bohaterki/bohatera, z którym bym się utożsamiała, ale najbardziej do mnie podobna jest chyba Cath z "Fangirl". Nikogo innego sobie nie przypominam.


7. GDZIE NAJCZĘŚCIEJ KUPUJESZ KSIĄŻKI I JAKI BYŁ TWÓJ NAJDROŻSZY ZAKUP?

Księgarnia Czytanie lub Matras. Najdroższy zakup? Chyba wielka księga z przepisami, którą kupiłam kiedyś mamie na urodziny.



8. GDYBYŚ MOGŁA ZYSKAĆ JEDNĄ NADPRZYRODZONĄ MOC, CO BY TO BYŁO?

Telekineza.


9. W JAKI SPOSÓB UKŁADASZ KSIĄŻKI NA PÓŁCE? KOLORYSTYCZNIE? AUTORAMI? A MOŻE JAKOŚ INACZEJ?

Kolorystycznie autorami xD Staram się, żeby książki z tej samej serii były obok siebie, a całość prezentowała się w miarę estetycznie.



10. WYOBRAŹ SOBIE, ŻE KTOŚ WYLAŁ KAWĘ NA 5 TWOICH ULUBIONYCH KSIĄŻEK. CO ROBISZ?

Przypuszczalnie staram się je wysuszyć.


11. CO SPRAWIA CI NAJWIĘKSZĄ RADOŚĆ W CZYTANIU?

Odpływanie. Utrata poczucia rzeczywistości.




No, i to by było ostatnie pytanie. Nie nominuję nikogo konkretnego - jeśli tylko macie ochotę, śmiało możecie odpowiedzieć na te same pytania.

Do napisania!

xoxo
LittleAngel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz