sobota, 2 stycznia 2016

Najlepsi 2015 + jak mi poszło w zeszłorocznych wyzwaniach?




To był bardzo dziwny rok. Wiele się w moim życiu zmieniło, nie wszystko ułożyło się dokładnie tak, jak chciałam, były lepsze i gorsze momenty. Jak to w życiu. Pod względem literackim jestem z siebie dumna, bo udało mi się przeczytać 64 książki, co jest prawdopodobnie najlepszym wynikiem w całym moim życiu (a przynajmniej od momentu, kiedy zaczęłam zapisywać, co kiedy czytałam). Były to książki lepsze i gorsze, takie, które zapadły mi w pamięć oraz takie, o których prawie już zapomniałam. Na portalu lubimy czytać aż 46 pozycji oznaczyłam jako te, które mi się w tym roku podobały. Z tego postanowiłam wybrać najlepszą 15-nastkę. Oto ona!



"W pierścieniu ognia" Suzanne Collins

"Czerwień rubinu" Kerstin Gier

"Piąta fala" Rick Yancey

"W śnieżną noc" John Green, Maureen Johnson, Lauren Myracle

"Hopeless" Colleen Hoover




"Czerwona Królowa" - Victoria Aveyard

"Chirurg" Tess Gerritsen

"Taniec ze smokami cz.2" George R.R. Martin

"Carrie" Stephen Kig

"Apokalipsa Z. Mroczne dni" Manel Loureiro




"Wypowiedz jej imię" James Dawson

"Demonolog" Andrew Pyper

"Fangirl" Rainbow Rowell

"Szklany Tron" Sarah J. Maas

"Spell Bound" Rachel Hawkins




"Oddam ci słońce" Jandy Nelson

"Mara Dyer. Przemiana" Michelle Hodkin




Miało być 15 książek, wyszło 17. Widać, że matematyka nie jest moją mocną stroną :D




WYZWANIA

W 2015 brałam udział w kilku wyzwaniach:

Przeczytam tyle, ile mam wzrostu - udało mi się przeczytać 162,4 cm, co oznacza, że gdybym ułożyła w stosik wszystkie książki przeczytane w tym roku, byłaby to wieżyczka wyższa ode mnie o 0,4 cm :D

Książkowe Wyzwanie 2015 - nie wszystkie kategorie zostały przeze mnie "przeczytane"

Secret Last Books -w ramach wyzwania miałam zamiar przeczytać 7 książek i zakończyć 5 serii. Udało mi się przeczytać 3 i zakończyć 1. Raczej kiepsko




PLANY NA 2016?

Przeczytać więcej książek niż w 2015 :)




HAPPY NEW YEAR, EVERYONE!
xoxo
LittleAngel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz